Ve spolupráci s agenturou TSM Vyškov vás zveme na on line seminář:
Pokročilé obchodní dovednosti - typologie zákazníka
TERMÍN: 1. 12. 2023
Určeno:
Obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům, kteří absolvovali ZÁKLADY PRODEJNÍCH DOVEDNOSTÍ nebo mají již zkušenosti z prodejem.
Dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení:
Prohloubit osvojené principy profesionálního prodeje, seznámit se s pokročilejšími prodejními technikami, naučit se rozpoznat typy klientů, zvládnout strategii jednání s různými typy osobnosti a dosahovat tak co největších prodejních úspěchů.
Obsah školení:
- Jak se liší zákazníci a čím je nejvíce ovlivníte
- Základní rozdělení typologie – cholerik, melancholik, flegmatik, sangvinik
- Strategie jednání s problematickými typy osobností
- Rozeznávání typologie klientů podle neverbální komunikace
- Pár užitečných tipů, jak jednat s jednotlivými typy zákazníků
- Umíte číst druhé? – test, jak jsme na tom
- Jednání s klienty po telefonu – typ expresivní, řídící, analytický, přátelský
- Videoukázka – rozbor jednání klientů
- Prestižní klient
- Jaký je Váš typický zákazník – skupinové praktické cvičení
- Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy zákazníků
- Můj nejobtížnější klient – skupinový workshop
Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.