PROFESIONÁLNÍ OBCHODNÍ DOVEDNOSTI

Ve spolupráci s agenturou TSM Vyškov vás zveme na on line seminář  PROFESIONÁLNÍ PRODEJNÍ DOVEDNOSTI

KDY: 15. 2. 2021, 9:15 - 14:45 hod.

Určeno:

Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, obchodním manažerům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení, a všem, kteří přicházejí do osobního styku se zákazníky.
 

Cíle školení:

Naučit se  účinné a praktické metody prodeje. Pochopit efektivní postup v jednotlivých etapách obchodního jednání. Osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, na vysoké úrovni prezentovat své zboží nebo služby.

Metody školení:

Tréninky jsou vedené interaktivní formou. Základní metodou výuky je učení prožitkem. Tento způsob umožní od počátku aktivní spolupráci všech účastníků. Důraz klademe na nácvik konkrétních praktických dovedností za využití kamery.   

Na tento první školící den bude následovat další, rozšiřující školení obchodních dovedností v dalších měsících.

Podrobný obsah:

•    Zásady efektivní komunikace
•    Nové trendy v obchodování
•    Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
•    Brzdy a ztráty při komunikaci
•    Umění empatie - klíč k ovládání taktu
•    Řeč těla - zdokonalení neverbálního projevu
•    Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
•    Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
•    Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
•    Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
•    Základy obchodního jednání
•    6 etap obchodního jednání
•    Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
•    Akvizice nových klientů
•    Tipování zákazníka
•    Získej zákazníka v prvních 5 větách
•    První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
•    Rozpoznání kupních signálů
•    Co to je prodejní argument - prodávejte užitek
•    Tipy k jednání o ceně
•    Techniky uzavření obchodu – řeknete si o to
•    Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
•    Follow up - aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem
•    Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
•    Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
•    Reflexe celého tréninku

Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.

Přihláška zde


Rychlý kontakt

Profi Training - Brno
Kotlanova 2522/1c
628 00 Brno-Líšeň

Tel.: +420 602 871 480
E-mail:

Další kontakty


© 2021, Mgr. Klára Kadetová, Ph.D. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑