Cíle:
Cílem tohoto kurzu je pochopení významu koučinku pro dlouhodobý rozvoj pracovníků, ale i sebe sama a zároveň uplatnit koučink v praxi. Být dobrým koučem vyžaduje nejen odhodlání, vůli a praktické zkušenosti. Kurz je navržen tak, aby každý účastník odcházel teoreticky vybaven, ale také aby si téma zažil, vyzkoušel a viděl se při praktické ukázce.
Určeno:
Manažerům, pracovníkům HR, interním lektorům a všem, kteří se chtějí o koučování něco dozvědět.
Obsah:
- Co je a není koučink
- Podstata procesu koučování
- Stěžejní principy koučování
- Model „GROW“
- Struktura koučovacího rozhovoru,
- Způsob komunikace
- Koučovací otázky a stanovení cílů
- Typologie koučovaného
- Osobnost kouče
- Předpoklady dobrého kouče
- Manažer jako kouč
- Rozvoj dovedností kouče
- Koučovací styl
- Sebereflexe a efektivní kladení otázek
Kontaktní formulář
Chcete se dozvědět více o tomto kurzu? Kontaktujte nás.